vrijdag 23 oktober 2015

 Houten Schaal.


Allereerst heb ik bij onze voordeur een nieuwe buitenlamp.
Er hing nog altijd een lamp van de vorige bewoners en die vond ik niet echt mooi, maarja dat zijn dan van die klusjes wat blijft liggen.
Dus nu wij zelf lampen verkopen had ik al snel zoiets van dit lampje is wel erg leuk voor buiten.
Ik ben er erg blij mee, en het geeft s'avonds zo mooi licht , staat zo gezellig.


Verder heb ik uit onze webshop ook deze mooie houten schaal op de salontafel gezet, zo ideaal zo'n schaal, daar kan je zoveel mee doen.


Ik heb er een krans van eucalyptus in gelegd en een zilveren windlicht.
Dit alles is te bestellen op onze site.

Maar je kan er ook een mooie toef van dadeltakken inleggen.
Of een groepje kaarsen bij elkaar.


Ik hou het voorlopig zo, staat erg sfeervol en gezellig s'avonds als de kaarsjes branden.


       Gezellig weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten