vrijdag 30 oktober 2015

 KEUKEN..

 

 Vandaag wil ik jullie onze keuken laten zien.
Deze hebben we voor 2 jaar terug laten plaatsen , er zit een eikenhouten blad op wat we hebben laten vergrijzen.
Tegen de verwarming staat een oud chinees krukje, ook te koop op de site. Hondje is niet te koop haha.




Boven de eettafel hangt een industriƫle hanglamp met een stoer dik touw erdoor (deze verkopen wij op onze website).
De krans erachter is van hout en is het grote formaat van 65 cm doorsnede (ook te koop op de site).


Schaaltje met zeepjes erin, schaaltje is van Hoffz.


Stoere broodplank van puur eikenhout..
Verkopen wij ook, staat alleen niet op de site. Je kan altijd mailen als je er interesse in hebt, ik verkoop deze eigenlijk altijd alleen op de fairs. Wij hebben ze ook nog in een tint donkerder.


Theedoek is van het merk Zusss, is een erg leuk merk. Ik heb daar ook kussens van. De koffiebonen heb ik in een oude glazen voorraadpot gedaan, die ik ooit van mijn moeder heb gekregen.

Hier zie je nog een keer hoe stoer de touwlamp is.
Dit is de grote maat XXL, we hebben ze ook in XL.
Wij hebben er 1 hangen, maar als je een lange tafel hebt is het mooier als er twee boven hangen. Wij hebben een kleine keuken, dus daar kan geen grote tafel staan.


Doorkijkje naar de hal.
Wij hebben ook gekozen voor planken boven het aanrecht, want keukenkastjes is dan zo veel vonden wij. Dat komt dan zo naar voren, dit maakt het ruimtelijker. Als het niet zo groot is moet je daar rekening mee houden en dit staat ook veel gezelliger. En  tegenwoordig zie je ook bijna geen bovenkastjes meer.

Het schouwtje boven het gasfornuis, daar hangt een geweitje boven wat ik op de wilddagen in Vierhouten heb gekocht.
En er staan twee hele oude kommetjes op, ook van mijn moeder.
Zij heeft altijd veel van die oude spulletjes gespaard dus ik krijg nog wel eens wat van haar, haha.


Dit is een oud houten aardappelbakje, dat gebruikte mijn vader altijd voor aardappels schillen. Hij is vorig jaar overleden en ik mocht dat bakje hebben, dus het een dierbaar bezit voor mij.

Nu hebben jullie weer een stukje van ons huis kunnen zien,
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en een reactie is natuurlijk altijd welkom!

Tot volgende week..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten