donderdag 31 december 2015

OUDJAARSDAG...

 

 Ook ik kijk terug op een bijzonder jaar.

Een jaar met leuke gebeurtenissen maar ook met verdrietige.
Onze lieve hond van ruim dertien jaar laten inslapen, een hond die zo met ons gezin was opgegroeid. We missen hem enorm, maar we weten dat hij een fantastisch hondenleven heeft gehad bij ons. Elke dag naar het bos en de hei, ik kijk er met veel plezier op terug. En nu een prachtige nieuwe pup waar we veel lol aan beleven en ik hoop dat we aan hem ook een fantastische hond zullen hebben.















             Luca
                                                                                                                               
 










                                                                                                                                                                                                                                   Vito


En natuurlijk ben ik samen met onze schoonzoon een webshop gestart, iets wat een grote droom van mij was en dat is uitgekomen.En waar ik geen moment spijt van heb gehad. Ik had niet durven dromen dat het zo goed zou lopen, ik ben er zo graag mee bezig en het geeft zoveel voldoening.
Ik hoop dat het komende jaar nog veel meer zal brengen en dat de ideeën die ik stiekem in mijn hoofd heb ook te verwezenlijken zijn.
Het bloggen wat ik ook gestart ben is ook zo leuk om te doen en ook al heb ik nog niet zoveel volgers, ik hoop komend jaar toch meer mensen te inspireren met mijn blog.
In ieder geval wil ik de mensen die mij volgen hartelijk bedanken voor het vertrouwen.
En ik ben altijd weer blij en enthousiast als ik reacties krijg.

Ik wens iedereen een PRACHTIG 2016 en graag tot volgend jaar!!!
Groeten Annemiek.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten